Leveringsinformatie
1. Leveringsopties
AVoffice biedt verschillende leveringsopties aan om aan uw wensen te voldoen:
- Standaard levering: De verwachte levertijd is 1 tot 4 werkdagen.
- Versnelde levering: De verwachte levertijd is 1 tot 2 werkdagen. Hieraan kunnen extra kosten verbonden zijn.
- Internationale levering: Levertijden variëren afhankelijk van het land van bestemming. Neem contact met ons op voor meer informatie.
2. Verzendkosten
Verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht, de afmetingen van de bestelling en de bestemming.
Verzendkosten worden weergegeven bij het afrekenen en zijn zichtbaar op de factuur.
Voor bestellingen boven een bepaald bedrag kan gratis verzending worden aangeboden (indien van toepassing).
3. Levertijden
Bestellingen die op werkdagen voor 14:00 zijn geplaatst, worden dezelfde dag verwerkt en verzonden.
Levertijden zijn indicatief en kunnen variëren afhankelijk van de beschikbaarheid van producten en eventuele onvoorziene omstandigheden.
4. Leveringsadres
Bestellingen worden geleverd op het door de Koper opgegeven adres. Het is de verantwoordelijkheid van de Koper om een correct en volledig adres op te geven.
Wij leveren niet aan postbusadressen.
5. Track & Trace
Na verzending ontvangt de Koper een e-mail met een track & trace nummer waarmee de status van de levering online gevolgd kan worden.
De Koper kan de leveringsstatus controleren via de website van de vervoerder.
6. Aflevering
De Koper dient bij aflevering van de bestelling de verpakking en de producten te controleren op schade en/of manco’s.
Eventuele schade of manco’s dienen binnen 1 werkdag na ontvangst schriftelijk gemeld te worden aan AVoffice via service@avoffice.nl of via het support formulier.
7. Niet-thuis regeling
Indien de Koper niet aanwezig is op het moment van levering, zal de vervoerder een bericht achterlaten met instructies voor een tweede leveringspoging of het ophalen van het pakket bij een afhaalpunt.
Extra kosten voor herlevering kunnen in rekening worden gebracht aan de Koper.
8. Leveringsproblemen
In het geval van vertragingen of leveringsproblemen zal AVoffice de Koper zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen en gezamenlijk een passende oplossing zoeken.
AVoffice is niet aansprakelijk voor vertragingen veroorzaakt door overmacht, zoals slechte weersomstandigheden, stakingen of andere onvoorziene omstandigheden buiten onze controle.
9. Internationale Leveringen
Voor internationale leveringen kunnen douanerechten, belastingen en heffingen van toepassing zijn. Deze kosten zijn de verantwoordelijkheid van de Koper en worden niet door AVoffice vergoed.
Internationale levertijden kunnen variëren afhankelijk van de bestemming en de douaneprocedures.
10. Contactinformatie
Voor vragen over levering en verzendopties kunt u contact opnemen met onze klantenservice:
- AVoffice
- Kon. Wilhelminastraat 59K
3751 DG, Bunschoten-Spakenburg
Nederland - service@avoffice.nl
Met deze leveringsinformatie bieden wij duidelijke richtlijnen en verwachtingen rondom het verzend- en leveringsproces, zodat onze klanten weten wat ze kunnen verwachten en eventuele problemen snel opgelost kunnen worden.